Veel gestelde vragen
Muurstickers
Eigen ontwerp muursticker
Wij kunnen een uniek ontwerp voor u maken op basis van een afbeelding van u, of wellicht een andere afbeelding. We moeten dan wellicht wel rekening houden met auteursrechten. Neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Ik wil graag een ander formaat van jullie muursticker, is dit mogelijk?
Alle producten zijn in eigen huis ontworpen en drukken we ook zelf. Hierdoor is het zeker mogelijk om een afwijkend formaat te drukken. Neem gerust contact op om uw wensen te bespreken.
Mijn muur is net geschilderd/gestuukt, hoe lang moet ik wachten?
We raden aan om 3 weken te wachten met het aanbrengen van onze muurstickers. Dan is een muur compleet droog.
Zijn de kleuren zoals ik ze op mijn scherm zie?
De kleuren op het scherm kunnen licht afwijken van de kleuren van de muursticker. Dit komt door de instellingen van beeldscherm. De verschillen zijn bijna altijd verwaarloosbaar.
Al onze muurstickers worden in eigen huis full-color gedrukt
Zijn de muurstickers geschikt voor natte ruimtes zoals een badkamer?
Jazeker, alleen moet u wel zorgen dat de ondergrond goed droog en vetvrij is. Hou bij een tegelondergrond er rekening mee dat de structuur van het tegelwerk inclusief de voegen zichtbaar is door de muursticker heen.
Hoe weet ik of de muurstickers op mijn muur/ondergrond blijven plakken?
De muurstickers blijven plakken op elke gladde ondergrond. Geverfde of gestuukte muren, behang, hout (meubels, panelen, plinten), kasten en deuren.
Ondergrond als tegels en glasfiber kan ook, maar dan ziet u wel het profiel door de muursticker heen (als u dichtbij staat).
Hoe moeten de muurstickers op de muur bevestigd worden?
Bij elke muursticker zit een plakinstructie. U kunt deze ook hier vinden (link).
Hoe kan ik een muursticker verwijderen?
U kunt deze het beste vanuit een hoek met een scherp mes voorzichtig losmaken. Eventueel eerst licht verwarmen met bijvoorbeeld een föhn.
Applicaties
Eigen ontwerp applicatie
Wij kunnen een uniek ontwerp voor u maken op basis van een afbeelding van u, of wellicht een andere afbeelding. We moeten dan wellicht wel rekening houden met auteursrechten. Neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Zijn de kleuren zoals ik ze op mijn scherm zie?
De kleuren op het scherm kunnen licht afwijken van de kleuren van de applicatie. Dit komt door de instellingen van beeldscherm. De verschillen zijn bijna altijd verwaarloosbaar
Al onze applicaties worden in eigen huis full-color gedrukt
Hoe moeten applicaties worden aangebracht?
Zie hiervoor onze strijkinstructies
Welke materialen zijn geschikt voor de applicaties?
Eigenlijk elk materiaal dat verwarmt kan worden met een strijkbout en vet vrij is. Zoals bijvoorbeeld veel verschillende stoffen, hout.
Zeer grove materialen zoals bijvoorbeeld ruwe gordijnen zijn minder geschikt door de open structuur van de ondergrond.
De applicaties zijn geen sticker, ze gaan door verwarmen een verbinding aan met het materiaal. Dit garandeert o.a. dat u ze gerust 200x kunt wassen bij stof. Op hout kunt u ze prima met een doek afnemen.
Algemeen
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Bestellingen worden binnen 2-3 werkdagen aangeleverd bij PostNL voor verzending. We versturen afhankelijk van de bestelling deze als brievenbuspakje (alleen in Nederland) of als pakket. Beide worden in de regel de volgende dag bezorgd.
Wat zijn de bezorgkosten?
De verzendkosten van bestellingen binnen Nederland is €3,50 voor brievenbuspakjes en €5,50 voor pakketpost is. Voor bestellingen naar België betaal je vast een bedrag van € 5,-
Van welke betaalmogelijkheden kunt u gebruik maken?
Je kunt betalen via iDeal, Bancontact, Sofort, Paypal, Overschrijving en Afterpay.
Wanneer is het verzenden van mijn pakket gratis?
Bij orderbedragen boven de € 75,00 (Nederland) en €100,- (rest van Europa) betaal je geen verzendkosten.
Er ging wat mis met mijn betaling. Wat nu?
Onder vermelding van je ordernummer kun je het openstaande bedrag overschrijven.
IBAN: NL95INGB0005462223
BIC: INGBNL2A
Mijn levering is niet gelijk aan wat ik besteld heb. Wat moet ik doen?
Neem contact met ons op door een email te sturen naar shop@vanikke.nl. We zullen de fout dan zo snel als mogelijk herstellen
Kan ik de artikelen in een showroom of winkel bekijken?
Wij verkopen ons gehele assortiment online en hebben geen fysieke winkel.
Hoe gaan jullie om met mijn persoonlijke gegevens?
Al uw gegevens die nodig zijn voor het verwerken van uw bestelling staan in een afgeschermde database die niet door derden te bekijken is.
Mijn vraag staat er niet bij
Neem gerust contact met ons op